Mood tgh okay..

hai..nama saya Kaseh Khadeejah..
pangge je Kaseh..











Kaseh baru lepas minum susu.. ;-)

Ni sapa yg kaco Kaseh ni..


bagi la can Kaseh tido..baru je nak mimpi best dah kena kaco..Kesian dia...........

Betoi betoi lena nie..

ni kalau letak bom kat sebelah agak2 boleh jaga dak?


Ni gambar Kaseh yg terbaru..













Amacam? nak berkenalan?

Akhirnya.. Rambut kena cukur..

yg ni jgn komen lebih2..berkerut muka Kaseh bila kena cukur..

mimpi tgh bersilat ni kot..


kalau camni, berani ker nak tidor sebelah Kaseh.. ;-)

Gaya tidur..




Sedapnya lena...

Rambut macam......











hai.. rambut kaseh dah macam...

teka laa.. ;-)

Umur saya 10 hari lah..











Kaseh pada usia 10 hari..

dah pandai posing depan kamera..

Kaseh kena tahan wad..











Kesian......Kaseh kena tahan wad kat Hospital Yan Kedah..
2 hari satu malam.. Tahap "kuning" nya tinggi..

Amacam? nak pinjam spek mata? ;-)

Usia Kaseh 3 hari..











Ni gambar masa Kaseh berusia 3 hari..
di rakamkan kat umah di Bandar Baru Sg Buloh..

Saat Menunggu Kelahiran..


Di dewan inilah saya bersama sama ibu dan bapa mertua menunggu kelahiran Kaseh..

Cahaya mata kami


Syukur Alhamdulillah, kami telah di kurniakan seorang puteri pada 25 April 2008 yang lalu. Puteri kami telah di selamat dilahirkan di Hospital Sg Buloh Selangor. Berat semasa di lahirkan ialah 2.7 kg. Tapi bila dah masuk minggu ke 3, beratnya dah mencecah 3.9 kg.
Nama puteri kami ialah Kaseh Khadeejah. Hampir seminggu kami memikirkan nama yang sesuai dan akhirnya kami memilih Kaseh Khadeejah...

Satu Permulaaan

Assalammualaikum wbt...

Salam semua,

Blog ini telah dihasilkan secara rasmi pada 22 Mei 2008.
Selamat melayari blog kami ini...

Ikhlas dari kami...

Terima kasih..